קורס מיגון ואבטחה לוגו
security-course-locgo-mobile

קורס מיגון ברמת גן 

קורס מיגון ברמת גן הנו קורס בו תכירו את עולם החשמל (מתח נמוך) ותלמדו לעבוד עם מגוון מערכות אבטחה ומיגון.

כמו כן, תכירו את התכונות השונות של המערכות ותדעו כיצד להתאים מערכת אבטחה לצרכי הלקוח. 


כמה זמן הקורס נמשך?

ישנן שתי אפשרויות, האפשרות הראשונה היא מסלול מעשי עם מדריך צמוד 1X1, מה שאומר שמשך הלימודים תלוי בתלמיד. במידה והוא יקבע את השיעורים מספר רב של פעמים בשבוע, הוא יסיים במהירות את הקורס.

האפשרות השנייה, היא מסלול מעשי עם מדריך בקבוצה של עד 4 תלמידים. באפשרות זו זמני השיעורים קבועים מראש ומותאמים ללוח הזמנים של המדריך ושל התלמידים בקבוצה.


לימודים מעשיים עם מדריך צמוד 1X1

הלימודים במסלול זה מאפשרים את הלמידה האפקטיבית ביותר. תלמידים שיבחרו באפשרות הזאת יקבלו את מלוא תשומת הלב והיחס מהמדריך האישי שלהם. בשיטה זו יסגלו לעצמם בעזרת המדריך שיטת עבודה ייחודית. 

לימודים מעשיים בקבוצה עד 4 תלמידים 

הלימודים במסלול זה מאפשרים לתלמידים ללמוד מהטעויות ומההצלחות אחד של השנייה. בנוסף, אם אתם אנשים שאוהבים חברה זו אופציה מאוד טובה בשבילכם. בנוסף ללימודים המעשיים בקורס, תוכלו להכיר אנשים והלמידה תעבור בצורה מהנה יותר עבורכם.


מה תלמדו בקורס מיגון ואבטחה?

תכירו את מגוון מערכות מיגון והאבטחה הקיימות כיום- מצלמות אבטחה, אזעקה הקלטה, אינטרקום ועוד. תלמדו לעבוד איתן ולהתקינן, תלמדו להתאים מערכות אבטחה לצרכי הלקוחות השונים. הקורס מקיף וכולל בתוכו עוד נושאים רבים שלא כתובים כאן.


צור קשר

אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על המסלולים השונים, צרו איתנו קשר בהקדם!

בנוסף לקורס מיגון, תוכלו לקבל פרטים על קורס מנעולן בבית הספר שלנו. ניתן ללמוד את שני התחומים וכך לתת שירותים בשני התחומים ולהגדיל את ההכנסה שלכם.

קורס מיגון רמת גן

השאר את הפרטים שלך למידע נוסף או חייג 072-394-9999