קורס מיגון ואבטחה לוגו
security-course-locgo-mobile

איך טכנאי מיגון ואבטחה משיג עבודה?

העבודה בתחום אינה קלה ומצריכה מהטכנאי מיומנויות וטכניקות רבות שאותן לומד בקורס מיגון ואבטחה. במסגרת ההכשרה על הטכנאי ללמוד קורסים שונים כדי להעשיר את הידע שלו.

בנוסף לכך, הטכנולוגיה בתחום מתפתחת ומתחדשת עם הזמן, לכן הטכנאי צריך להקפיד להגיע לקורסי העשרה ולהרחיב את הידע שלו בתחום.
.

השלב הראשון בהשגת עבודה הוא בחירת מוסד לימודים מקצועי

הדבר החשוב ביותר הוא בחירת מוסד הלימודים שבו תלמדו את הקורס. אתם חייבים לוודא שמוסד הלימודים מקצועי וששיטת הלמידה בו תהיה מעשית, כך שתהיו הכי מקצועניים בסוף הקורס.

במידה ותבחרו במוסד לימודים שלא יכשיר אתכם בצורה הטובה ביותר, אתם לא תוכלו לספק ללקוחות שלכם את העבודה האיכותית ביותר וכנראה שהם לא ימליצו של השירותים שלכם לאחרים. לכן יש חשיבות רבה לצורת הלמידה שבה תלמדו ולמוסד הלימודים שבו תבחרו.


.

למה לבחור בשיטת למידה מעשית?

ישנן שתי אופציות ללימודים- קורס מקוון וקורס מעשי. קורס מקוון הוא קורס אינטרנטי שבו אתם לומדים דרך צפייה בסרטונים. לעומת זאת, קורס מעשי הוא קורס שבו אתם מגיעים למוסד הלימודים ומבצעים בעצמכם את כל הטכניקות והשיטות השונות שלמדתם.
.

השלב השני בהשגת עבודה הוא ללמוד כיצד לייצר הכנסה

בחרתם בבית ספר מקצועי להכשרה וסיימתם את הקורס מקצועניים אמיתיים! מה הלאה?

עכשיו הגיע הרגע שלכם לפרוש כנפיים ולצאת לדרך חדשה בה אתם אחראיים לעצמכם. תצטרכו לפרסם את עצמכם בשיטות שונות- פרסום ממומן ברשתות החברתיות, פרסום אורגני ב"גוגל", פה לאוזן וכ'ו…

חשוב שתבדקו שאתם מקבלים במהלך הקורס, שיעור שיווק שילמד אתכם כיצד אתם יכולים לפרסם את עצמכם בפלטפורמות השונות וכך לייצר עבודה בכוחות עצמכם.

.
השלב השלישי בהשגת עבודה הוא להיות טכנאי מיגון ואבטחה מוסמך

כאשר תגיעו לבית הלקוח או העסק, הוא יבקש ממכם להציג בפניו תעודת טכנאי מיגון ואבטחה מוסמך. התעודה מהווה הוכחה לכך שעברתם הכשרה מקצועית בתחום המיגון והאבטחה ושאתם יודעים מה אתם עושים.

בכל תחום קיימים נוכלים רבים ומתחזים שלא באמת יודעים מה הם עושים ועלולים לגרום נזק רב ובלתי הפיך ללקוח. לכן חשוב מאוד שתהיה ברשותכם תעודת הסמכה שתפקידה להסיר דאגה מהלקוח.

רוב מוסדות הלימוד מעניקים תעודת הסמכה של טכנאי מיגון ואבטחה בסיום הלימודים. חשוב מאוד שתוודאו זאת לפני שאתם נרשמים לקורס! בנוסף לתעודה, אתם יכולים להוציא "תעודת יושר" ממשטרת ישראל שמעידה על כך שאין לכם עבר פלילי.

 

אם יש לכם שאלות נוספות על קורס מיגון ואבטחה או שאתם זקוקים לייעוץ, תצרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם!